Zooplo.pl

obowiązujący od dnia 01.10.2021

Warunki ogólne zamówień realizowanych w sklepie internetowym zooplo.pl (“Warunki Ogólne”)

Niniejsze Warunki Ogólne dotyczą wszystkich zamówień złożonych drogą telefoniczną lub z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w sklepie internetowym Zooplo.pl, pod adresem https://www.zooplo.pl, w wersji obowiązującej w dacie złożenia zamówienia. Właścicielem sklepu zooplo.pl jest przedsiębiorca Marcin Biechowski, NIP:5861950450, REGON: 221034893, Adres: ul. Narcyzowa 12/55, 81-653 Gdynia.

Adres do korespondencji:
Zooplo.pl – Internetowy sklep zoologiczny
ul. Piknikowa 40/2, 
03-017 Warszawa.

  • Prezentacja produktów w sklepie internetowym zooplo.pl służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, prowadzącej do zawarcia umowy.
  • Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony ze szczegółami dotyczącymi jego charakterystyki. Produkt jest umieszczany w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie na symbol koszyka zakupów.
  • Klikając na przycisk “Mój koszyk”, wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku, zapoznać się ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki i w razie potrzeby dokonać zmian.
  • Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk “Do kasy”. Klient może również w każdym czasie anulować zamówienie przez zamknięcie okna przeglądarki. Zarejestrowani Klienci mogą podać tutaj swój adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych informacji w celu realizacji zamówienia lub ponownie sprawdzić swoje dane adresowe, jak również zawartość wirtualnego koszyka lub tę zawartość zmodyfikować. Alternatywnie Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do rachunku.
  • Po przesłaniu zamówienia do sklepu internetowego Zooplo.pl wyślemy do Ciebie na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą otrzymanie zamówienia (potwierdzenie otrzymania). Nie stanowi ona jednak potwierdzenia przyjęcia Twojej oferty prowadzącej do zawarcia umowy.
  • Przyjęcie Twojej oferty prowadzące do zawarcia umowy będzie mieć miejsce przez przesłanie przez nas odrębnej wiadomości e-mail (tzw. potwierdzenie wysyłki zamówienia) lub przez nadanie zamówionego towaru.
  • Produkty, w szczególności produkty w ofercie specjalnej, będą dostarczane jedynie w zwykłych ilościach detalicznych dla konsumentów, z wyłączeniem celów zarobkowych. Oferta zooplo.pl kierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych.

3.1 Prawo do odstąpienia od umowy

Klienci, będący konsumentami, mają prawo do zwrotu zamówionych towarów – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni. Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym posiadanie ostatniej części zamówienia lub ostatniej partii produktów zostanie na Ciebie przeniesione lub też na osobę trzecią przez Ciebie wskazaną, z wyjątkiem podmiotu realizującego dostarczenie produktu.

W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować firmę zooplo.pl w formie pisemnej, np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej:
Adres do korespondencji: Marcin Biechowski, ul. Narcyzowa 12/55, 81-653 Gdynia (z dopiskiem Zooplo.pl)
E-mail: kontakt@zooplo.pl
Numer telefonu: +48 574 698 142 (od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 17.00);

Informacja powinna stanowić decyzję o odstąpieniu od umowy przez złożenie nieodwołanego oświadczenia (listownie lub w drodze korespondencji email). W tym celu możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
W celu zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, należy nadać oświadczenie dotyczące odstąpienia przed upływem terminu do jego złożenia. Na wskazany adres poczty elektronicznej prześlemy bez zbędnej zwłoki potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przedłożonego zgodnie z zawartymi powyżej informacjami.

3.2 Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zooplo.pl zwróci Klientowi wszystkie poniesione przez Klienta koszty, łącznie z kosztami dostarczenia (jednakże z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez zooplo.pl, standardowa usługa kurierska) bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że w sposób wyraźny Klient zgodził się na inny sposób zwrotu płatności. Klient w żadnym wypadku nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem. Zwrot płatności może zostać wstrzymany przez zooplo.pl do czasu otrzymania zwracanych produktów lub też przedstawienia przez Klienta dowodu zwrotu produktów, w zależności od tego, które zdarzenie ma miejsce wcześniej.

Zwracane produkty powinny zostać przesłane lub przekazane nam bez zbędnej zwłoki, w każdym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował zooplo.pl o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany jeżeli produkty zostaną odesłane przed upływem 14 dni. Klient będzie zobowiązany do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu produktów. Klient jest odpowiedzialny jedynie za zmniejszenie wartości produktów wynikające z korzystania z tych produktów innego niż zwykły użytek rzeczy zgodny z jej przeznaczeniem, charakterystyką i zasadami funkcjonowania.

3.3 Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy.

Prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie przysługuje w okolicznościach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w szczególności w przypadku produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub które mają krótki termin przydatności do spożycia; produktów, które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy także produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które ze względu na ochronę zdrowia lub higienę nie nadają się do zwrotu, jeżeli zostały otwarte po dostarczeniu oraz produktów, które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.

3.4. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy

Wzór formularza odstąpienia od umowy
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres do korespondencji: Marcin Biechowski, ul. Narcyzowa 12/55, 81-653 Gdynia (z dopiskiem Zooplo.pl)
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*
Data zamówienia (*)/data odbioru (*))
Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
_______________
(*) Niepotrzebne skreślić.

Ceny w sklepie internetowym Zooplo.pl są podawane w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług VAT w wysokości określonej przepisami prawa. Dodatkowo doliczone mogą zostać koszty przesyłki.

Minimalną wartością zamówienia w sklepie internetowym zooplo.pl (wartość produktów) stanowi kwota 0,01 zł. Znajduje to zastosowanie do normalnego dostarczenia na terenie kraju. Wartość produktów stanowi cenę wraz z należnym podatkiem od towarów i usług po odjęciu udzielonych zniżek oraz bez uwzględnienia kosztów dostarczenia.

Dostarczanie produktów dokonywane jest tylko na terenie kraju.
Czas dostarczenia produktów w Polsce wynosi od 2 do 4 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia.

Towar pozostaje własnością zooplo.pl, aż do momentu całkowitej zapłaty za towar. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą sklepu zooplo.pl.

Jeżeli dany produkt nie będzie dostępny, Klient zostanie poinformowany o jego niedostępności niezwłocznie przed potwierdzeniem zamówienia. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy. Dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.

Płatności za zamówione produkty można dokonać kartą kredytową lub poprzez Przelewy24. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru metody płatności w określonych przypadkach. Bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności, faktura do zamówienia zostanie przesłana na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

9.1 Płatności przez Przelewy24

Dokonując płatności Klient zostanie przekierowany do systemu płatności internetowych Przelewy24. W portalu Przelewy24 należy wybrać bank świadczący na rzecz Klienta usługi bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej należy potwierdzić płatność za zamówione produkty oraz oczekiwać na ponowne przekierowanie na stronę sklepu internetowego Zooplo.pl, nie zamykając okna przeglądarki w portalu Przelewy24. Co do zasady płatność zostaje zaksięgowana na rachunku sklepu internetowego Zooplo.pl w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu przez portal Przelewy24.

9.2 Płatność kartą kredytową

W przypadku płatności kartą kredytową, obciążenie zostanie dokonane w terminie jednego tygodnia po nadaniu zamówienia. Możliwa jest płatność kartą VISA lub MasterCard.

9.3 Płatność za pobraniem

Płatność za pobraniem jest możliwa w przypadku zakupów na maksymalną kwotę 6500 PLN. Płatność jest uiszczana w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie wymaganej kwoty. Płatność może być uiszczona w gotówce lub kartą kredytową. Prosimy o przygotowanie kwoty do zapłaty w przypadku płatności gotówką. W przypadku zwrotu zakupionych produktów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu podania numeru konta bankowego, na który zwrócimy płatność. Zwrot płatności będzie miał miejsce po otrzymaniu zwróconych produktów.

Wykorzystanie vouchera online regulują warunki wykorzystania voucherów, takie jak na przykład: minimalna ilość zamówienia, minimalna wartość zamówienia, okres ważności vouchera. Powyższe warunki będą dostępne wraz z wydaniem vouchera. Dokonując zamówienia produktów, można skorzystać tylko z jednego vouchera. Voucher nie może być łączony z innymi zniżkami. Voucher nie może być wypłacony w gotówce, ani też wykorzystany w ramach potrącenia z płatnościami gotówkowymi, ani cenami już dokonanych zamówień. Odsprzedaż vouchera nie jest możliwa. W przypadku zwrotu produktów, wartość vouchera zostanie potrącona z kwotą należnego zwrotu.

Jesteśmy zobowiązani dostarczyć zamówione produkty wolne od wad. Jeżeli jakikolwiek zamówiony produkt posiada wady, co oznacza między innymi uszkodzenia w transporcie, należy bezzwłocznie o tym fakcie poinformować nas lub też zgłosić to pracownikowi kuriera, który dostarczył produkt. Brak zgłoszenia powyższego nie ma wpływu na Twoje uprawnienia określone przepisami prawa, jednakże pomoże nam skierować roszczenie do kuriera, ubezpieczyciela lub też względem naszego dostawcy.
Do wad produktów powstałych w okresie rękojmi, znajdują zastosowanie przepisy prawa dotyczące rękojmi. Obejmują one, według Twego wyboru: prawo do usunięcia wad rzeczy lub prawo do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, a także – jeżeli spełnione są przesłanki ustawowe – dalsze roszczenia o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

W przypadku realizacji uprawnienia do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy, prosimy o zachowanie poniższej procedury.

  • Wadliwe produkty powinny być przesłane do:
    Marcin Biechowski, ul. Narcyzowa 12/55, 81-653 Gdynia (z dopiskiem Zooplo.pl).
  • Obok przesyłanych produktów, prosimy o przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej zgłoszenia wystąpienia wad zawierającego następujące informacje: numer zamówienia, opis wady, zdjęcia produktu, na których uwidoczniona jest wada.
  • Sprawę rozstrzygniemy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia istnienia wady. Jeżeli zawiadomienie o istnieniu wady jest uzasadnione i zostanie wybrany sposób załatwienia sprawy przez zwrot ceny zakupu, zostanie ona zwrócona Klientowi.

Jeżeli nie ustalono inaczej, ustawowe uprawnienie do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy podlega przepisom zawartym w art. 556 i następne Kodeksu cywilnego. W przypadku przyznania gwarancji, jej warunki wynikają z dokumentu gwarancji załączonego do zamówionych produktów. Uprawnienia wynikające z gwarancji mogą być wykonywane bez uszczerbku dla uprawnień wynikających z rękojmi.

Odpowiadamy wobec Klienta na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wobec osób innych niż konsumenci, nasza odpowiedzialność ograniczona jest do rażącego niedbalstwa oraz wartości produktu, z którym odpowiedzialność jest związana.

W celu uzyskania informacji o sposobie i zakresie zbierania oraz przetwarzania danych osobowych, należy zapoznać się z Polityką Prywatności.

Wszelkie prawa do zawartości umieszczonej na stronie www sklepu internetowego Zooplo.pl, w szczególności prawa do znaków towarowych i majątkowe prawa autorskie do treści stanowiących utwory, należą do nas lub naszych partnerów. Klient jest zobowiązany do przestrzegania tych praw i niekorzystania z zawartości strony www sklepu internetowego Zooplo.pl w jakimkolwiek zakresie poza korzystaniem związanym z wizytą w sklepie internetowym Zooplo.pl. W szczególności reprodukcja, korzystanie, rozpowszechnianie lub publikacja tej zawartości jest niedopuszczalna bez uprzedniej, wyraźnej zgody, udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Językiem umowy jest polski. Warunki Ogóle podlegają prawu polskiemu z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISC). Wybór prawa nie wpływa na stosowanie przepisów bezwzględnie obowiązujących właściwych dla miejsca zamieszkania Klienta w dacie zawarcia umowy.

Komisja Europejska wprowadziła platformę internetowego rozstrzygania sporów. Platforma jest miejscem pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów zawartych z wykorzystaniem Internetu. Platforma jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Niektórzy sprzedawcy są prawnie zobowiązani do rozstrzygania sporów za pośrednictwem platformy ODR, lecz Zooplo.pl nie jest zobligowany, jak również nie wyraża woli uczestnictwa w internetowym rozstrzyganiu sporów.

Zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian w Ogólnych Warunkach lub wydanie nowych Ogólnych Warunków w następujących przypadkach:

  1. zmiana przepisów prawa,
  2. zmiana warunków technicznych funkcjonowania sklepu internetowego,
  3. zmiana warunków lub cen świadczonych przez osoby trzecie usług na naszą rzecz, niezbędnych do działania sklepu internetowego,
  4. zmiana w zakresie oferty produktów sklepu internetowego,
  5. zmiany organizacyjne lub przekształcenia prawne właściciela marki Zooplo.pl, w tym także zmiana podmiotu właścicielskiego.
Wybierz pola, według których chcesz porównać produkty
  • Zdjęcie produktu
  • SKU
  • Rating
  • Cena
  • Stock
  • Availability
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Zawartość
  • Weight
  • Wymiary
  • Additional information
Kliknij w obszar poza polem, aby ukryć pasek z porównaniem produktów
Porównaj